IMAGINEA VINDE, dar nu orice imagine, pentru a vinde este nevoie de o imagine impecabilă!
Magazinele online din toată lumea înregistrează creşteri record ale vânzărilor de produse. Cele mai profitabile site-uri de profil ştiu cum să îşi promoveze afacerea şi cum să surprindă plăcut cumpărătorii, astfel încât să îşi crească notorietatea brand-ului.
Ambalajul produselor livrate este FOARTE IMPORTANT deoarece este primul lucru pe care cumpărătorul îl vede când îi ajunge acasă comanda.
Necesarul de ambalaje și de transport a evoluat în timp pentru a se conforma progreselor tehnologice, importurilor și exporturilor mai mari la nivel mondial de bunuri. Ambalajele din carton au trebuit să se schimbe pentru a îndeplini noile cerințe, de la ambalarea specializată pentru anumite produse cum ar fi componente electrice până la ambalajele din carton adecvate pentru depozitarea lichidelor, cum ar fi cutiile de carton.
Cartonul pot fi reutilizat și reciclat, iar acum este posibilă achiziționarea cutiilor de carton fabricate din 100% materiale reciclate. Folosirea materialelor reciclate pentru ambalare este benefică pentru mediu, costă mai puțin, iar Cumpărătorii apreciază mai mult produsele livrate în ambalaje realizate din materiale reciclate!
Avantajele ambalajelor din carton:
+ Oferă protecție produselor transportate.
+ Sunt ieftine. Cutiile din carton sunt ieftine deoarece sunt în mod obișnuit fabricate din materiale reciclate și chiar mai ieftine atunci când sunt cumpărate en-gros.
+ Sunt ușor de etanșat. Aceste cutii pot fi sigilate cu ușurință și există o serie de modalități diferite de a face acest lucru. La suprafața acestora se poate folosi adeziv sau bandă care închide în siguranță obiectele din interior.
+ Sunt flexibile.
Cele mai importante aspecte pe care trebuie să le iei în considerare atunci când cumperi ambalaje personalizate din carton:
- Dimensiunile exacte și necesarul lunar de ambalaje.
- Cumpără ambalaje mai rezistente pentru obiectele delicate.
- Personalizarea ambalajelor cu logo-ul firmei tale și datele de contact: website, telefon, email, eventual un QR code cu link către produsul corespondent pe site.